sobota 6. dubna 2013

Střípkohra

Loni jsem si poprvé zabydlela naši terasu. Byla plná kytek a zeleniny, trávila jsem tam každý večer buď s Petrem, kamarády nebo sama s vínem. Přesto, že bydlíme ve městě, je tam večer klídek a ticho. Kdybych v dálce neviděla stěnu z nepříliš povedeně zrenovovaných paneláků, řekla bych, že jsem na vesnici.

Předcházela tomu návštěva v Biřkově u kamarádů, kde jsem pokukovala, co bych jim "ukradla". Nejprve jsem na dvorku objevila hnědý stolek, kde měl ještě pan zedník položené pracovní náčiní. Moje obligátní věta: "Tohle potřebujete?" opět zabrala. Domů jsme odjížděli se stolkem, několika dlaždicemi, které zbyly po rekonstrukci kuchyně a přislíbeným starým šicím strojem. Ale nejen proto je mám v Biřkově ráda:-)

Stolek jsem do dvou dnů vyfešákovala a zdobil nám krásně terasu celé léto. K němu jsem ve stejném mozaikovém stylu udělala ještě květináč. Na ooobr slunečnici.

Těším se na letošek!






7 komentářů:

  1. Také bych ráda jezdila po návštěvách a odvážela si nejaký ten kousek:-))))a na letošek se těšíte, že zase přibude nějaký nový kousek na terásku:-)))Krásný víkend a ráda se zase přijdu podívat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Snad něco nového přibude. Přinejmenším alespoň nové druhy kytek, které mám na parapetu v kuchyni. Snad přežijou:)

      Vymazat
  2. Luci, ty se máš .... takové kamarády bych taky brala .... ta renovace se ti moc povedla, ta židle úžasně prokoukla .... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Tak snad se ty mraky jednou roztrhaj a na té terase se bude dát sedět;-). Móc pěkné, taky bych ji brala. I s tím stolečkem:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když se tomu zatím moc věřit nedá, doufám v to:)

      Vymazat
  4. Ten stolek je skvělý :), moc se mi líbí :).

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...